O Pizzerii Vavřinec

Pro pizzerii vavřinec jsem spravoval Facebook a to od října 2017 do února 2018. V Únoru 2018 nastala situace kdy byl celý hotel zavřen.

Facebook stránka a Instagram profil

Na Facebooku bylo cílem docíli lepšího oslovení fanoušku. Jelikož do této doby se nedařilo oslovovat přes Facebook zákazníky. Nejdříve bylo nutné zjistit na koho nejlépe cílet jelikož Pizzerie Vavřinec je dospělejší podnik tak od začátku jsme cíleli na uživatele v produktivním věku. Po nějaké době jsem však zjistil že se nejlépe oslovují lidé v pokročilém věku. Cílení reklamy jsem řešil i na úrovni financí osloveních lidí a podle toho jim nabízel různé akce. Každý den se také na profil nahrávalo meníčko ke které vždy byla fotografie v jednotném grafickém designu. Zde jsem často propagovat meníčko podle toho co zrovna na této fotce bylo ta zapříčinilo to že třeba takové žebírka se zobrazovali spíše mužům za to třeba salát spíše ženám.